15 mar 2009

Gruszka Jednorodzinna

Jednym z ciekawszych, moim zdaniem, pomysłów na pisanie bloga jest opisywanie w sieci swoich zmagań z budową własnego domu. Ostatnio natknąłem się na jeden z takich blogów, „ukryty” pod adresem urocza.blox.pl – blog już zakończony, bo dom od niemal roku jest zamieszkany przez jego szczęśliwych właścicieli. Na tym też blogu natknąłem się na zdjęcie pod wdzięcznym tytułem „Jedzie beton jedzie”.
Nie byłbym sobą, gdybym nie dodał, że ów wdzięczny tytuł nie do końca oddaje istotę rzeczy. Bo choć oficjalne określenie gruszki to „betonowóz”, nie służy ona do transportu betonu lecz mieszanki betonowej (dla niewtajemniczonych: różnica mniej więcej taka, jak pomiędzy poczwarką i motylem). Oddając jednak sprawiedliwość autorowi zdjęcia, czy tytuł „Jedzie mieszanka (betonowa) jedzie”, mógłby ktokolwiek określić mianem „wdzięczny”?

1 komentarz:

  1. Beton jest stały, mieszanka płynna (w wielkim skrócie), ale akurat z betonu byłam słaba, każdy semestr(a były 3) robiłam dwa razy :) Zdecydowanie wolę stal i drewno, liczenie zbrojenia to upiorna i katorżnicza robota, wielki szacunek dla konstruktorów :)

    OdpowiedzUsuń